JellyPages.com

Tuesday 31 May 2011

perempuan dipermainkan ?

kenape perempuan mesti dipermainkan ? ape salah perempuan ?
lelaki tak gune yg telah musnah kan idop perempuan patot di hukum . HAHA .
asal tah tetibe emo . HEHE . aku nak cite something .
kebanyakkan member2 aku dah dipermainkan oleh LELAKI yg perasan bagos . 
lelaki yg perasan handsome . pikir bagos sgt aa dpt mainkan pasaan pasaan org .
kpd sesiape yg mainkan perasaan member aku . kau mmg terbaik aa . 
kau mmg bagos dpt mainkan pasaan member aku . tp knp msti member aku ?
kan ramai kg budak laen yg kau boleh permainkan . mcm bagos pulakk .
kpd member2 aku . aku nak korg tao aku tak sukee tgok korg nages sbb LELAKI .
aku ingat an korg hal nihh and korg pon kne an ingat an aku sal hal nihh jugee okay .
lastly . love korg sgt2 .

No comments:

Post a Comment