JellyPages.com

Saturday 29 October 2011

dea datang balek :)

dea datang balek . nak tawuu tak sape . boy lame aku lahhhh . HAHA . boy mase darjah lima . bongok kann . darjaH lima daa gatal kapel kapel nieee . HAHA . lantak kau lahh . hati aku , sukee aku lahh . pade satu ptg yg indah . saye serta sahabat sahabat tersayang berjalan jalan menghilangkan rase kebosanan berada di rumah . cehhhh . ayat nerd gilerr . HAHA .ngh jalan jalan niee tetibe nampak baem . huh . seronok dpt nampak baem sbb daa lame giler tak jumpee . baem dgn ramahnyee tegor . `hye ziqah` . ingat lg dea kat aku . terharu doee . tengs baem . kau mmg power lahh bro skrg daa blja kat teknik BP . nnti aku follow kau ea . baem naek moto dgn sorg mamat niee . mule mule tak kenal ponn . so buad bodoh jelaa kann . jalan punye jalan punye jalan . terserempak dgn baem . ehh . baem tego lg . bunge bunge hati aku .

baem : ziqah . mnx numbe .
aku daa segan daa . HAHA .
aku : hah ? tak pakai fone lahh .
mase tuhh fone ade kat tangan aku . HAHA . sengal betol .
baem : cepat aa ziqah . nak numbe kau .
aku : hah ? aku tak pakai fone lahh .
baem : tak pakai fone tp ade numbe kann .
aku gelakk . pandai baem buad lawak . baem still lg mcm dulu . budak yg bwk baem tuh daa gelak gelak daa . segan jehh mase tuhh .
aku : kau nak buad ape dgn numbe aku ?
baem : bukan aku lahh yg nakk . budak depan niee yg nakk .
aku tgok lahh budaknyee . emm . not bad . HAHA . gatal .
aku : bg lahh numbe kau dulue . nnti aku miskol .
baem : 012******4
aku : okayy tengs . ehh . name dea ape ?
baem : ex kau lahh . apit .
aku : hah ? apit ?



terpinga pinga mase tuhh . betol kehh apit ? HAHA . laen jehh . maklumlahh . daa dekat tige tahun kott kiteorg tak jumpee . kann kannnnnnnnn ? sumpah seronok dapat jumpe kau lg . tak sangke aku . ingat lg dea kat aku . ingat kan daa lupe daa . HAHA . sumpah . aku tak kenal kau doe mase tuhh . NURHAFIZI BASIRAN . name dea kott . tah lahh . agaknyee lahh kan . lupee daa . sorry derrr . kelakar bile ingat balek cite pasal dulu dulu . okayy lahh . nnti citer lg ea . kbaiiiii . assalamualaikum :))

No comments:

Post a Comment