JellyPages.com

Tuesday 15 November 2011

AKU PERAMPAS ?

heyy heyy . daa lame tak update belog yg semmgnyee hodoh niee kannnnnnnn . HAHA . kboringgg -,.-
heyy pretty and handsome . aku perampas keee ? tah laaa . aku tak suke bile org cakap 'SERONOK KEH AMEK BEKAS PAKWE MEMBE SENDIRI' . cm sial lahh . haktuihh ! aku tak rampas kayy . deaorangg daa clash . aku tak amek dea dari sesape ponn lahhh . ByTheWay . aku sedih sebab kau daa delete numbe aku dari contacts fone kau . sedih sgt . ape salah aku ? aku still anggap kite membe lahh weyhhh . kfine . kalau kau tak bolee lupekan dea . aku bole pulangkan dea balek ke pangkuan kau . SUMPAH AKU TAK ADE NIAT NAK AMEK DEA DARI KAU ! tp please aku nak kitee still berkawan . aku twu tuhh susa bg kau dan aku pon taknak pakse . aku sedar aku sape :( niee lahhhh akibatnyee kalau daa amek pakwe membe kannnnnnnnnnn . HAH . niee lahh akibatnyee so tanggung lahh sendiri . ehhh . tp aku nak kau twu parents dan cousins dea lebih suke kau dri aku . kau twu cousins dea cakap ape 'LG CANTEK ****A DARI MAKWE KAU NIEE' kfine . aku sedih bile bace text tuhh . haiihhh ==' kbaiiii . taknak nages . assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment