JellyPages.com

Thursday 19 July 2012

Forever :)

Assalammualaikum. Anybody here ? hihi kosong mcm tkde org jeee huhu lame dah tak update blog niee hehe blog niee dah mcm hapeee dah haha tak terurus dah. okay now yang jauh mari dekat. yg dekat, dekat kann lagi hihi azie nak cakap niee yg azie sayang kawan kawan azie hihi malu malu dahh lame tak cakap cengginih dekat dorang. Kenapakah azie berkata begitu? yeaaa disebabkan mereka azie tabah yeaa dlm menghadapi pelbagi dugaan yg mendtg yeaaa hehe ade gaya mcm cikgu Sens tak? haha maaf cikgu maaf.
Tak tak, act nak ucp thanks kat member azie yg ade disamping azie time susah dan senang. Yeaa aziee twuu kekdg azie niee annoying bg korang but this is me. Azie nak ucap thanks bebyk sebab korang ade di samping aku time aku jatuh mase tarik tali. Seriusly, terharu dgn tindakan korang. aku pon tak pikir hapee dahh mase tuhh. pikir kaki bhaiii. risau tak bole jalan jee. kalau tak bolee jalan mampus lahh korang nak kene angkat aku haha gurau kayyyy gurau ^^

Firstly, thanks Alied sebab bg pinjam bahu utk melepaskan tangisan hihi dgn kate kate semangat kau kompom dohh aku tak lupe XD Secondly Amel. hihi kau nak twuu something tak? huduh muke kau tw kalau nages. dah dah lepas niee jgn nages lagi tw. aku jatuh jeee bukan patah kaki. Thanks jugak kat kau sebab bg pinjam tgn utk aku cengkam kuat kuat utk tahan saket. aku twuu kau pon tahan saket kann mase aku cengkam tgn kau tuh hehe sorry :D Next, thanks utk Moon, Dayah, Ieda, Piqien, Amal, Cikk, Iena, Mahie and Waniey sebab korang care pasal aku even ade yg tak beberape nak tunjuk tuh kannn hihi tak lupe dohh kompom :)

Even azie dahh ade dorang, azie tak pena lupe kawan kawan azie yg jauh di mata tapi dekattttttt di hati hihi Alia, Diyana, Pieqa and Nani. seriusly tak pena lupe. rinduu pon dah bertambah-tambah dah nieeee. ByTheway, korang yg jejauh tuhh Take Care :) Jangan degil. Jangan lupee kiteorg kat siniee. Hope dapat jumpe lagi. Maybe lusa, maybe next week, maybe next year arghhhh asal kan kite dapat jumpe and last maybe hihi maybe someday ^_^

kau ada dikala ku suka di kala ku duka setiap tangisan dan juga ketawa bla bla bla bla bla bla lagu niee utk korang kang kalau aku yg nyanyi tak memasal guruh berdentum-dentum kang hihi dengar lahh sendiri .
Specially for you Sixteen Teenagers :)



No comments:

Post a Comment