JellyPages.com

Monday 6 June 2011

aku boneka ?

aku single . tuhh lah kenyataan nye . penat kapel . penat tok jage pasaan org . 
bile pulak org nak jage pasaan aku ? HAHA .giler aa aku nihh . meronggeng cam nih . 
tok pengetahuan kau . aku bukan nak permainkan kau . aku just tak tahan nan kau . 
kau cakap kau bole sabar nan aku . kau ckp sikit ape yg kau sabar nan aku ? 
tak ade aa . pena pulakk kau bersabar nan aku . hah . lantak kau aa nak cakap aku nih ape . 
aku da tak kesah aa . aku tak peduli . yg penting skrg nihh aku bahagie nan kehidupan aku sendri . 
after this . i will never trust a person who call A BOY . never trust a boy . 
they juz want to play play my feeling . huhu . arif boboiboy . 
this boy pon same jer nak maen maen akn aku . kau ingat aku tak tahu ker ? 
huh . selamat aku tak caye kau sgt . lw tak merane lah aku nih . ahaha . 
arip tolong aa jgn maen maen kan azie . azie daa penat aa asyik dipermnaenkan jerr .
 lw arip tak sukee azie ckp jer . tak payah nak maen maen kan azie . 
kite stil bolee kawan kan ? huh . daa lahh . penat cite sal budak laki laki . uhuhh . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment