JellyPages.com

Monday 6 June 2011

kedahNEGERIjelapangPADI

wahh . penat giler aa pegi kedah . huh . daa aa kete rosak . sampai kedah pon lambat . 
naek kete mak cik kene jge anak dea pulakk . jage DIDIE penat sgt . budak nihh sungguh agresif .
 lps nih bolee aa aku jd ibu mithali . HAHA . dgn sepupu aku yg sengal . hapiz , airin nan erul . huh .
 giler bujang nihh . pakai inai tulis name awek . syg giler kat awek dyorg . HAHA . abg sedare aku kawen .
 huh . dea yg nak kawen , aku yg takot . HAHA . sengal . tak sabar nak kawen nih . HAHA .
 berjalan tapi tak beli pape pon . tak ade yg menarik . ontheway balek umh jalan sesak . huh .
 baek baek bole sampai dlm mse 12 jam jd lambat pulak sampai umh .
 dengan DIDIE  lg ngamok lam kete . huh . penat sangat . perjalanan yg panjang .
 aku tak dpt bygkan if kampung member member aku kt kedah . huh . 
tak penat ker balek kampunh jauh jauh ? huh . aku yg baru pegi sekali nihh pon daa penat gilerr .
 huhu . okay aa . sampai sinie jerr . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment