JellyPages.com

Saturday 9 July 2011

: balek :

hari nihh hari ahad . thats mean aku daa kene balek hostel .
aarrgghhhhhhhh ==` 
hostel tersayangg yg penoh dengan peraturan baru . peraturan yg pelik dan susah tok di follow .




nowadays . perkare yg sering berlaku di mane mane saje hostel . HISTERIA . huh . takot sehh .
mcm mne tahh bole jd cm tuhh . pehh . kene kuat kan iman tok lalui sume nihh .
for membe membe aku yg penakot like NAJAH MUNAWIR and AMELINA ASRI , jgn takot .
aku selalu ade tok kauorangg . HAHA .




hope dapat lalui sume nihh sebab trial is nearer . tinggal sebulann .
 tup tup . bukan lg sebulan tp seminggu .
tup tupp tupp . tinggal sehari . 
aku kene belajar sebab tinggal aku harapan keluarge . mesti buad mak ayah bangge .




thats for noww . assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment