JellyPages.com

Saturday 9 July 2011

hari sukan sukan sedunia =`=

woww ! tgok tajukk seems like best jekk tapi tak lahh best sgt . enjoy lahh siket kann .
daa dekat tige taun aku skola baru hari sukan tahun nihh aku bwk kamera . HAHA .
sengal . aku masok lari ? HAHA . pelik sungguh . but . the fact aku menang . bolee lahh even num two kann .
dari kauorangg tak masokk ? kann kan ? emm . tak dapat nak snap pic banyakbanyak sbb kamera rosakk .
nihh jer pic yg sempat di snap .


nihh adek aku . ooppssss salahh . juz adek dorm jerr . cantek dea menjadi pemegang sepanduk . HAHA .
untung ALIFF AIZAT dapat jadi abang dea .


nihh baru betol adekk aku . HAHA . yg nihh jadi komander tok rumah sukan dea .
tak sempat nak amek pic dea pakai baju komander . HAHA . sooo . juz this .


nih minah-minah yg aku TERAMAT TERGILER TERSANGAT aku sayangg .
cantekk kann diaorangg . sape bilang diaorangg takk cantekk aku pancung pale diaorangg .


okayy . penadd daa . see you again . fullstop . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment