JellyPages.com

Friday 5 August 2011

boring sungguh ==`

ibu : azie . buad ape tuhh ?
aku : online jea lam bilik nihh . npe buu ?
ibu : online lg . bile nak bace buku ?
soklan cepumass .
aku : emm . jap lg lah .
ibu : trial bile ? daa dekat kann .
aku :  yupp . da dekat daa .
ibu : pegi lahh bace buku . da dekat sgt daa trial niee .
aku : baek ibuu .

HAHA:] aku anak yg baek . ingatkan nak buad title tok entry kali niee .
tp tak ape lahh . tak mao riak :]
bace buku . bace buku . bace buku !
bile pulakk nak suro aku amek lesen kete ker moto ke .
boring gilakk aa lw asyik mao bace buku jea .
tp tuhh mmg lumrah kehidupan student cam aku niee .


bace buku boring . online pon boring . tak tahu lah nak buad ape .
thats why update blog niee . HAHA :] 


okay lahh . daa blurr daa niee ><` assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment