JellyPages.com

Friday 26 August 2011

terANGKAT ?

heyy belogg ! lame daa tak update kamuu . hari niee nak update awkk ! bongekk :] okayy berhenti melalut . mengikut pekare yg ade dlm kepale otak yg senget niee ingin bercerite tentang hubungan terANGKAT , mengANGKAT dan diANGKAT :) apekah ituu ? okayy . kenelah paham sendiri yeaa tp msti ramai yg daa tau kann ape yg aku maksodkan . ape kauu cakap nie ziee --` lantak lahh . yg penting aku paham ! sejak beberape bulann yg lepas . member aku due org niee sudaa dapat adekk angkat . huh . gembira sungguh mereka :') tp aku lg daa lame ade adek angkat . haha . nak riak sebenarnyeee :] mcm nie lahh . sebenarnyee member aku niee nak sgt tgok gambaa diaorangg dgn adek diaorangg . so aku nak letak dlm blog aku yg tak seberape niee sebab kalau letak dekat FACEBOOK nanti kantoi . susaa . pandai kann :))

AKMAL HISHAM wiff his sista HIDAYAH MUSTAMIL
mereka samee dgn akuu . daa setahun daa:)
SHARUL wiff his sista AMELINA
diaorangg niee baru jee tp pelbagai rintangan telah  mendatangi mereka :))

ZULAFFIQ wiff his sistaaa NAJAH MUNAWIR
diaorangg niee sweet sangat sangat kott ==`
okayy sayangg . aku daa masok kann . tgok sendiri lahh yeaa . sayy sorry sebab ejaa name adek akuorangg salahh . peduli ape aku :] okayy . hope puas lahh yeaa . tangan daa penad . otak daa sangkot . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment